"Теремок", Лохвиця
Лохвицький район, Полтавська область

Гурток "Умілі ручки"

План роботи гуртка «Умілі ручки»

Керівник гуртка – вихователь

Йовжій Марина Вікторівна

№ п/п

Тема

Ціль заняття

Дата

1

Подорож в країну «Макаронія»

Познайомити дітей з художнім матеріалом – макаронні вироби, виховувати у дітей художній смак, цікавість до роботи з незвичним матеріалом, вчити дітей правильно приклеювати і розфарбовувати дані вироби.

 

05.10.

2

«Сонечко»

Учити дітей виготовляти виріб по зразку, знаходити макарони потрібної форми, обережно прикладати до основи, розвивати дрібну моторику рук, інтерес до нового виду діяльності.

12.10.

3

«Спогади про літо»

Ознайомити дітей з кольоровими макаронами, знаходячи макарони потрібної форми, схожі на квіти, метеликів, розвивати дрібну моторику рук, виховувати самостійність.

19.10.

4

«Спогади про літо»

Продовжувати вчити дітей працювати з макаронами, виготовляти аплікацію з них, учити наносити клей на одну із сторін макаронів, розвивати дрібну моторику рук, виховувати самостійність.

26.10.

5

«На лісовій галявині»

Продовжувати вчити дітей виготовляти вироби з кольорових макаронів. Продовжувати вчити знаходити макарони потрібної форми для шляпок грибів і гілок, закріплювати прийоми з’єднання макарон з основою.

02.11.

6

«Осіннє дерево»

Закріплювати знання дітей про дерева в різні пори року, їх будову, учити милуватися осінньою природою, продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, знаходячи макарони потрібної форми, розвивати дрібну моторику рук, виховувати самостійність.

09.11.

7

«Осіннє дерево»

Продовжувати закріплювати знання дітей про дерева в різні пори року, їх будову, учити помічати красу осінньої природи, продовжувати працювати з кольоровими макаронами, виготовляючи виріб по зразку, знаходячи макарони потрібної форми, розвивати дрібну моторику рук, виховувати самостійність.

 

16.11.

8

«Рамка в подарунок матусі»

Продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, викладаючи їх по контуру листівки, користуватися клеєм, приклеювати предмети на картон, розвивати дрібну моторику рук, виховувати акуратність.

23.11.

9

«Рамка в подарунок матусі»

Продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, викладаючи їх по контуру, навчати виготовляти листівку своїми руками, використовуючи картон, розвивати дрібну моторику рук, виховувати акуратність.

30.11.

10

«Новорічна красуня»

Учити дітей виготовляти виріб з макаронів на картонній заготівці у вигляді ялинки, приклеювати з двох сторін, учити дітей викладати і приклеювати макарони близько одне до одного, розвивати дрібну моторику рук, виховувати самостійність.

07.12.

11

«Новорічна красуня»

Учити дітей розфарбовувати вироби з макарон, які були виготовлені на попередньому занятті, фарбувати гуашшю, формувати навички акуратності при розфарбовуванні готових фігур, розвивати дрібну моторику рук, учити розпиляти «блискітки» на готовому виробі, дотримуючись правил безпеки.

14.12.

12

«Сніжинки»

Продовжувати навчати дітей викладати макарони по намальованому на картоні контурі «сніжинки», приклеювати предмети на картон, розвивати дрібну моторику рук, виховувати акуратність, самостійність.

21.12.

13

 

«Сніжинки»

(розфарбовування)

Навчати дітей розфарбовувати вироби з макарон, які були виготовлені на попередньому занятті, формувати навички акуратності при розфарбовуванні готових фігур, розвивати у дітей естетичне сприйняття, учити розпиляти «блискітки» на готовий виріб, дотримуючись всіх правил безпеки.

28.12.

 

14

 

«Ангелок»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, виготовляючи виріб за зразком, знаходячи макарони потрібної форми, вчити поєднувати макаронні вироби між собою за допомогою пластиліну, виховувати бажання у дітей виготовляти подарунки своїм близьким на Різдво.

04.01.21

15

«Кумедний котик»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, виготовляючи виріб за зразком, знаходячи макарони потрібної форми, однакової конфігурації, вчити поєднувати макаронні вироби між собою за допомогою клею, вчити дітей працювати на харчовій плівці, щоб отримати в подальшому об'ємну саморобку; закріплювати прийоми акуратного користування пензликом і клеєм, розвивати дрібну моторику рук, виховувати самостійність, терпіння, посидючість.

11.01.

16

«Кумедний котик»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, виготовляючи виріб за зразком, вчити поєднувати макаронні вироби між собою за допомогою клею, щоб отримати в подальшому об'ємну саморобку; закріплювати прийоми акуратного користування пензликом і клеєм, виховувати терпіння.

18.01.

17

«Кумедний котик»

Вчити дітей розфарбовувати виріб з макаронів, яке було виготовлено на попередньому занятті; вправляти в способах роботи з гуашшю, формувати навички акуратності при розфарбовуванні готових фігур; розвивати у дітей естетичне сприйняття, відчуття кольору; розвивати дрібну моторику рук.

25.01.

 

18

 

«Батькова мрія»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, виготовляючи виріб за зразком, знаходячи макарони потрібної форми для оформлення деталей машини, вирізати форму у вигляді машини, вчити дітей прийомам з'єднання макаронних деталей до основи машини за допомогою води, удосконалювати вміння працювати пензлем і водою, розвивати дрібну моторику рук, виховувати акуратність.

 

01.02.

19

«Батькова мрія»

Продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, викладаючи їх близько один одному по контуру слова «тато», закріплювати прийоми акуратного користування пензликом і клеєм, розвивати дрібну моторику рук, виховувати бажання у дітей виготовляти подарунки своїм близьким до свята.

08.02.

20

"Букет для мами"

Закріплювати навички і прийоми ліплення з солоного тіста (розкачати у формі кулі і розплющити на картоні у вигляді вази, продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, викладаючи з них візерунок на вазі, удосконалювати вміння працювати пензлем , клеєм, водою; розвивати у дітей естетичне сприйняття, відчуття кольору; розвивати дрібну моторику рук, виховувати акуратність, самостійність і бажання зробити приємне для близької людини

15.02.

21

«Букет для мами»

Продовжувати вчити дітей працювати з кольоровими макаронами, вчити виготовляти букет з квітів, закріплювати знання дітей про будову квітки і знаходити макарони потрібної форми;

вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон, розвивати дрібну моторику рук, виховувати акуратність, посидючість і вміння доводити розпочату справу до кінця, розкривати творчу фантазію дітей в процесі роботи.

22.02.

22

«Шкатулка»

Продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, викладаючи з них орнамент на кришці і бічній частині картонної коробочки; вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон, розвивати естетичні почуття, почуття ритму, композиції, дрібну моторику рук, розвивати уяву, виховувати акуратність, посидючість.

01.03.

23

«Шкатулка»

Продовжувати вчити працювати з кольоровими макаронами, викладаючи з них орнамент на кришці і бічній частині картонної коробочки; вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон, розвивати естетичні почуття, почуття ритму, композиції, дрібну моторику рук, розвивати уяву, виховувати акуратність, посидючість.

15.03.

24

«Шпаківня»

Продовжувати вчити дітей викладати макаронні вироби по намальованому на картоні контуру «шпаківні», закріплювати вміння дітей вибирати макарони потрібної форми для створення образу, вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон, розвивати почуття ритму, дрібну моторику рук, виховувати акуратність, посидючість, самостійність.

22.03.

25

 

«Шпаківня»

(Розфарбовування)

Вчити дітей розфарбовувати виріб з макаронів, яке було виготовлено на попередньому занятті; вправляти в способах роботи з гуашшю, формувати навички акуратності при розфарбовуванні готових фігур; розвивати у дітей естетичне сприйняття, відчуття кольору; розвивати дрібну моторику рук, виховувати дбайливе ставлення до птахів.

29.03.

26

«Ракета»

Продовжувати розвивати інтерес до виготовлення виробів з макаронних виробів, вчити викладати корпус ракети з макаронів «пір'я», ілюмінаторів з макаронів «колеса», вогню з макаронів «спагетті», вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон, розвивати образне сприйняття, дрібну моторику рук, виховувати акуратність, посидючість, самостійність.

05.04.

27

 

«Ракета»

(Розфарбовування)

Вчити дітей розфарбовувати виріб з макаронів, яке було виготовлено на попередньому занятті; вправляти в способах роботи з гуашшю, формувати навички акуратності при розфарбовуванні готових фігур; розвивати у дітей естетичне сприйняття, відчуття кольору; розвивати дрібну моторику рук, виховувати вміння доводити розпочату справу до кінця.

12.04.

28

«Великодній подарунок»

Продовжувати вчити викладати макарони (пір'я, спіралі) близько один одному по контуру і всередині контуру, отримуючи об'ємне зображення кошики, вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон, розвивати образне сприйняття, дрібну моторику рук , виховувати акуратність, посидючість, самостійність.

19.04.

29

«Великодній подарунок»

Продовжувати вчити викладати кольорові макарони (квіточки) близько один одному всередині контуру, отримуючи об'ємне зображення яйця, вправляти в умінні користуватися клеєм і пензликом, приклеюючи предмети на картон,

розвивати естетичні почуття, почуття ритму, композиції, дрібну моторику рук, розвивати уяву, виховувати акуратність, посидючість.

26.04.

30

«Кучеряві овечки»

Продовжувати вчити викладати макарони близько один одному, вчити створювати з макаронів образ овечки (викладання ніжок з макаронів «пір'я», шубки з макаронів «ріжки») закріплювати вміння користуватися клеєм і пензлем; розвивати дрібну моторику рук, виховувати вміння у виконанні колективної роботи.

03.05.

31

 

«Кучеряві овечки»

(Розфарбовування)

Продовжувати вчити дітей розфарбовувати виріб з макаронів, яке було виготовлено на попередньому занятті; вправляти в способах роботи з гуашшю, формувати навички акуратності при розфарбовуванні готових фігур; розвивати у дітей естетичне сприйняття, відчуття кольору; розвивати дрібну моторику рук, виховувати вміння доводити розпочату справу до кінця.

10.05.

32

«У світі комах»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, виготовляючи виріб за зразком, продовжувати вчити знаходити макарони потрібної форми для виготовлення крил метелика, лапок павука та інших частин комах, закріплювати вміння дітей ліпити з пластиліну тулуб комах, розвивати художній смак, пам'ять, продовжувати розвивати дрібну моторику рук; закріплювати знання дітей про комах, виховувати дбайливе ставлення до всього живого на Землі.

17.05.

33

«У світі комах»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, виготовляючи виріб за зразком, продовжувати вчити знаходити макарони потрібної форми для виготовлення крил метелика, лапок павука та інших частин комах, закріплювати вміння дітей ліпити з пластиліну тулуб і голову комах, розвивати художній смак, пам'ять, продовжувати розвивати дрібну моторику рук; закріплювати знання дітей про комах, виховувати дбайливе ставлення до всього живого на Землі.

 

24.05.

 

34

 

«У світі комах»

Продовжувати вчити працювати з макаронами, закріплювати вміння дітей ліпити з пластиліну тулуб комах, розвивати художній смак, пам'ять, продовжувати розвивати дрібну моторику рук.

 

31.05.

 

Логін: *

Пароль: *