Педагогічні ради
Педагогічні ради на 2021 - 2022 н.р.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Форма обговорення
|
Відпові- дальні
|
При-
мітка
|
І.
|
Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості. Про завдання діяльності педколективу на 2021-2022н.р.
|
31.08.
2021р
(вт)
|
Круглий стіл
|
|
|
|
1.Про виконання рішень попередньої педради
|
|
Інформація
|
Завідуюча ДНЗ
|
|
|
2.Підсумки роботи педагогічного колективу за 2020-2021 н. р.
|
|
Аналіз
|
Завідувачка ДНЗ
|
|
|
3. Результати роботи педагогічного колективу по виконанню плану роботи на літній оздоровчий період
|
|
Звіт
|
Вихователь-методист, музичний керівник
|
|
|
4. Підведення підсумків літньої оздоровчої кампанії
|
|
Інформація
|
Сестра медична старша
|
|
|
5. Обговорення та затвердження плану роботи на 2021-2022 н. р.
|
|
|
Педагоги
|
|
|
6. «Школа молодого педагога»
|
|
План роботи
|
Ложечник Н.В.
|
|
|
7. Звіт педагогів про підготовку до нового навчального року
|
|
Звіт
|
Педагоги
|
|
|
8. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
|
|
|
Педагоги
|
|
ІІ.
|
Патріотичне виховання особистості в умовах сучасного дошкілля
|
15.12.
2021р (ср)
|
|
|
|
|
1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
|
|
Інформація
|
Завідувачка ДНЗ
|
|
|
2. «Завдання патріотичного виховання дошкільників відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти»
|
|
Доповідь
|
Завідувачка ДНЗ
|
|
|
3. Стан патріотичного виховання в ДНЗ.
|
|
Довідка за результатами тематичного вивчення
|
Вихователь-методист
Таратон Т.Я..
|
|
|
4. «Виховання патріотичних почуттів дошкільників засобами краєзнавства»
|
|
Презентація з досвіду роботи
|
Вихователь Різник О.М.
|
|
|
5. «Формування патріотичної гідності та морального здоров’я у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії».
|
|
Практикум
|
Вихователі
Лесик В.М.,
Фирса А.П..
|
|
|
6. «Вплив сімейного виховання на розвиток патріотизму у дітей середнього дошкільного віку»
|
|
Доповідь
|
Вихователь Козініна Л.П.
|
|
|
7. Підсумки конкурсу «Найкраща розробка заходу з національно-патріотичного виховання».
|
|
|
Завідувачка ДНЗ
|
|
|
8. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів.
|
|
|
Педагоги
|
|
ІІІ.
|
Оптимізація процесу здоровя’збереження дошкільнят і педагогів в ДНЗ
|
17.02. 2022р(чт)
|
|
|
|
|
1. Про виконання рішень попередньої педради
|
|
Інформація
|
Завідувачка ДНЗ
|
|
|
2. Аналіз роботи з системного підходу організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ ( за результатами темат. вивчення)
|
|
Аналітична довідка
(до наказу)
|
Завідувачка ДНЗ, вихователь-методист
|
|
|
3. «Формування основ здоров’язбережувальної компетентності дошкільнят в ДНЗ та сім’ї».
|
|
Доповідь з досвіду роботи
|
Інструктор з фізичної культури
|
|
|
4.Аналіз стану здоров’я вихованців ДНЗ та рекомендації по збереженню і зміцненню здоров’я дошкільників.
|
|
Довідка з рекомендаціями
|
Старша медична сестра
|
|
|
5. Інклюзія в ДНЗ
|
|
Інформація
|
Команда супроводу
|
|
|
6. «Емоційне вигорання педагогів».
|
|
Інформація за результатами обстеження
|
Практичний психолог
Захарченко Т.І.
|
|
|
7. «Використання ігрових ситуацій у валеологічному вихованні дошкільників».
|
|
Конкурс знавців
|
|
|
|
8.Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
|
|
Сертифікати
|
Вихователь-методист
|
|
IV.
|
Підсумки освітньо-виховної роботи за 2021-2022 н.р.
|
16.05.
2022р
(пн)
|
|
|
|
|
1.Про виконання рішень попередньої педради
|
|
Інформація
|
Завідувачка ДНЗ
|
|
|
2. Аналіз якості та результативності роботи педагогічного колективу з виконання річного плану
|
|
До наказу
|
Завідувачка ДНЗ, вихователь-методист
|
|
|
3. Стан мовленнєвої компетентності дошкільників на кінець навчального року
|
|
Аналітичний звіт
|
Вчитель-логопед
|
|
|
4. Про стан готовності старших дошкільників до навчання в школі
|
|
Звіт за підсумками діагностики
|
Практичний психолог
|
|
|
5.Про принципи просвітницької роботи з батьками щодо оздоровчо - профілактичної роботи з дітьми в літній період.
|
|
Доповідь
|
Ст. мед. сестри
|
|
|
6. Затвердження плану роботи на літній оздоровчий період
|
|
Обговорення
|
Педагогічний колектив
|
|
|
7.Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
|
|
Сертифікати
|
Вихователь-методист
|
|