ДНЗ №1 "Теремок" м. Лохвиці, Лохвиця
Полтавська область, Миргородський район

Педагогічні ради

Педагогічні ради на 2021 - 2022 н.р.

№ п/п
Зміст роботи
Термін
Форма обговорення
Відпові- дальні
При-
мітка
І.
Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості.        Про завдання діяльності педколективу на   2021-2022н.р.
 
31.08.
2021р
(вт)
 Круглий стіл
 
 
 
1.Про виконання рішень попередньої педради
 
 
Інформація
Завідуюча  ДНЗ
 
 
2.Підсумки роботи педагогічного колективу за 2020-2021 н. р.
 
 
Аналіз
 
Завідувачка ДНЗ
 
 
 
3. Результати роботи педагогічного колективу по виконанню плану роботи на літній оздоровчий період
 
 
Звіт
Вихователь-методист,  музичний керівник
 
 
 
4.  Підведення підсумків літньої оздоровчої кампанії
 
 
Інформація
 
 
 
Сестра медична старша
 
 
5. Обговорення та затвердження плану роботи на 2021-2022 н. р.
 
 
 
Педагоги
 
 
6. «Школа молодого педагога»
 
 
План роботи
 
Ложечник Н.В.
 
 
 
7. Звіт педагогів про підготовку до нового навчального року
 
 
Звіт
 
Педагоги
 
 
 
8. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
 
 
 
 
Педагоги
 
ІІ.
Патріотичне виховання особистості в умовах сучасного дошкілля
15.12.
2021р (ср)
 
 
 
 
1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
 
Інформація
Завідувачка ДНЗ
 
 
 
2. «Завдання патріотичного виховання дошкільників відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти»
 
Доповідь
 Завідувачка ДНЗ
 
 
3. Стан  патріотичного виховання в ДНЗ.
 
Довідка за результатами тематичного вивчення
Вихователь-методист
Таратон Т.Я..
 
 
4. «Виховання патріотичних почуттів дошкільників засобами краєзнавства»
 
Презентація з досвіду роботи
Вихователь Різник О.М.
 
 
5. «Формування патріотичної гідності та морального здоров’я у дітей дошкільного віку засобами  казкотерапії».
 
Практикум
Вихователі
Лесик В.М.,
Фирса А.П..
 
 
6. «Вплив сімейного виховання  на розвиток патріотизму  у дітей середнього дошкільного віку» 
 
Доповідь
Вихователь Козініна Л.П.
 
 
7. Підсумки  конкурсу «Найкраща розробка заходу з національно-патріотичного виховання».
 
 
Завідувачка ДНЗ
 
 
8. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів.
 
 
Педагоги
 
ІІІ.
Оптимізація  процесу здоровя’збереження дошкільнят і педагогів в ДНЗ
17.02. 2022р(чт)
 
 
 
 
1. Про виконання рішень попередньої педради
 
Інформація
Завідувачка ДНЗ
 
 
 
2. Аналіз роботи  з системного підходу організації фізкультурно-оздоровчої роботи  в ДНЗ ( за результатами темат.  вивчення)
 
Аналітична довідка
(до наказу)
Завідувачка  ДНЗ, вихователь-методист
 
 
3. «Формування  основ здоров’язбережувальної  компетентності дошкільнят в ДНЗ та  сім’ї».
 
Доповідь з досвіду роботи
Інструктор  з фізичної  культури
 
 
4.Аналіз стану здоров’я вихованців ДНЗ та рекомендації по збереженню і зміцненню здоров’я дошкільників.
 
Довідка з рекомендаціями
Старша медична сестра
 
 
5. Інклюзія в ДНЗ
 
Інформація
Команда супроводу
 
 
6. «Емоційне  вигорання педагогів».
 
Інформація за результатами обстеження
Практичний психолог
Захарченко Т.І.
 
 
7. «Використання ігрових  ситуацій у валеологічному  вихованні дошкільників».
 
Конкурс знавців
 
 
 
8.Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
 
Сертифікати
Вихователь-методист
 
IV.
Підсумки освітньо-виховної роботи за 2021-2022 н.р.
 16.05.
2022р
(пн)
 
 
 
 
1.Про виконання рішень попередньої педради
 
Інформація
Завідувачка  ДНЗ
 
 
2. Аналіз якості та результативності роботи педагогічного колективу з виконання річного плану
 
 До наказу
Завідувачка  ДНЗ, вихователь-методист
 
 
3. Стан мовленнєвої компетентності дошкільників на кінець навчального року
 
Аналітичний звіт
Вчитель-логопед
 
 
4. Про стан готовності  старших дошкільників до навчання в школі
 
Звіт за підсумками діагностики
Практичний психолог
 
 
5.Про принципи просвітницької роботи з батьками  щодо оздоровчо - профілактичної роботи з дітьми в літній  період.
 
Доповідь
 
Ст. мед. сестри
 
 
6. Затвердження плану роботи на літній оздоровчий період
 
Обговорення
Педагогічний колектив
 
 
7.Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
 
Сертифікати
Вихователь-методист
 

Логін: *

Пароль: *