Асистент вихователя
Захарченко Юлія Василівна
- У 2015 р. закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Педагогіка та психологія дошкільна» і здобула кваліфікацію «Корекційна освіта, дефектолога, вихователя дітей з вадами психофізичного розвитку».
- Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
Юдько Валентина Михайлівна
- У 2018 р. закінчила Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка за спеціальністю «Дошкільна освіта».
- Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
Педагогічне кредо:
Дитина - це неповторний витвір мистецтва, який можна наповнити найяскравішими фарбами.
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживанням, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.
В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей,
яка забезпечує однакове ставлення до всіх дітей, але створює спеціальні умови для дітей з ООП.
Принципи педагогічної діяльності орієнтовані на інтереси сім’ї:
- ефективне співробітництво педагогів з батьками та іншими фахівцями;
- регулярний обмін з батьками повною та неупередженою інформацією стосовно їхніх дітей;
- запровадження в дошкільному закладі політики та системи послуг, які забезпечують сім’ям необхідну емоційну підтримку;
- розуміння й урахування потреб дітей під час розробки навчальних та інших програм;
- заохочення і створення умов для взаємної підтримки батьків;
- розуміння унікальності кожної сім’ї, повага до різних методів навчання та виховання дітей, що застосовуються батьками.
Волощенко Інна Миколаївна
- У 2010 р. закінчила Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Психологія».
- Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
|