Педагогічні ради
Педагогічні ради на 2023- 2024 н.р.
№ п/ п |
Зміст роботи |
Термін |
Форма обговорення |
Відповідальні |
При- мітка |
І. |
Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості. Про завдання діяльності педколективу на 2023-2024 н.р. |
31.08. 2023р. (чт) |
Круглий стіл |
|
|
|
1. Про виконання рішень попередньої педради |
|
Інформація |
Директор ЗДО |
|
|
2. Аналіз результатів освітньої та методичної роботи за минулий рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2023-2024 н.р. |
|
Аналіз
|
Директор ЗДО
|
|
|
3. Результати роботи педагогічного колективу по виконанню плану роботи на літній оздоровчий період |
|
Звіт |
Вихователь-методист |
|
|
4. Звіт медичних сестер за літній оздоровчий період |
|
Звіт |
Сестри медичні старші Кривенко Н.І., Іванина Ю.О. |
|
|
5. Обговорення та затвердження плану роботи на 2023-2024 н. р. |
|
|
Вихователь-методист, педагоги |
|
|
6. Обговорення і затвердження освітньої програми |
|
|
Директор ЗДО, вихователь-методист |
|
|
7. «Школа молодого педагога» |
|
План роботи
|
Вихователь Ложечник Н.В. |
|
|
8. Про Всеукраїнську програму ментального здоров’я «Ти як?» |
|
Інформація |
Практичний психолог |
|
|
9. «Як говорити з дітьми про війну» |
|
Рекомендації для педагогів |
Практичний психолог |
|
|
10. Звіт педагогів за літній оздоровчий період та підготовку до нового навчального року |
|
Звіт
|
Педагоги |
|
|
11. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів.
|
|
|
Вихователь-методист, педагоги |
|
ІІ. |
Українські традиції як засіб формування у дітейвідчуття приналежності до своєї країни |
14.12. 2023р. (чт) |
|
|
|
|
1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради |
|
Інформація |
Директор ЗДО |
|
|
2. Про стан освітньої діяльності з національно-патріотичного виховання дошкільників |
|
Довідка за результатами тематичного вивчення |
Директор ЗДО
|
|
|
3. Цілісність, системність і послідовність планування в організації проєктної діяльності громадянсько-патріотичного змісту |
|
Педагогічний тренінг |
Вихователь-методист
|
|
|
4. Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку |
|
Доповідь |
Вихователь Назарчук Т.О. |
|
|
5. Народна іграшка як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами |
|
Інформація |
Вихователь Різник О.М.
|
|
|
6. Народна гра як засіб патріотичного виховання дошкільників |
|
Дайджест |
Вихователь-методист
|
|
|
7. Скарбничка дидактичнихігор патріотичного змісту |
|
Виставка-конкурс |
Педагоги |
|
|
8. Звіт вихователівінклюзивної групи |
|
Доповідь |
Асистенти вихователя |
|
|
9. Самоосвіта педагогів,захист сертифікатів |
|
|
Вихователь-методист, педагоги |
|
ІІІ. |
Сучасні підходи до розвитку творчих здібностей дошкільників |
22.02. 2024р. (чт) |
|
|
|
|
1. Про виконання рішень попередньої педради |
|
Інформація |
Директор ЗДО |
|
|
2. Цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з художньо-естетичного розвитку дітей |
|
Інформація |
Вихователь-методист |
|
|
3. Творчість на кінчика пальців: розвиток художньо-графічних умінь дошкільників |
|
Презентація
|
Вихователь Панченко Л.І. |
|
|
4. Переваги та недоліки ігрових освітніх технологій у розвитку творчих здібностей дітей |
|
Педагогічний практикум |
Вихователь-методист |
|
|
5. Художньо-мовна діяльність як складова художньо-естетичного розвитку |
|
Інформація |
Вчитель логопед |
|
|
6. Творчі звіти педагогів |
|
Презентація, портфоліо |
Вихователь-методист, педагоги |
|
|
7. Креативний педагог, креативні ідеї, креативна дитина |
|
Ділимося досвідом, виставка робіт |
Вихователь-методист, педагоги |
|
|
8. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів. |
|
Сертифікати |
Вихователь-методист |
|
IV. |
Аналіз якості та результативності організації освітньої діяльності колективу у 2023-2024 н.р. |
28.05. 2024р. (вт.) |
|
|
|
|
1. Про виконання рішень попередньої педради |
|
Інформація |
Директор ЗДО |
|
|
2. Аналіз якості та результативності роботи педагогічного колективу з виконання річного плану |
|
До наказу |
Директор ЗДО, вихователь-методист |
|
|
3. Про підсумки атестації педагогічних працівників
|
|
Інформація |
Вихователь-методист |
|
|
4. Стан мовленнєвої компетентності дошкільників на кінець навчального року
|
|
Аналітичний звіт |
Вчитель- логопед |
|
|
5. Про стан готовності старших дошкільників до навчання в школі
|
|
Звіт за підсумками діагностики |
Практичний психолог |
|
|
6. Звіт вихователів інклюзивних груп
|
|
Доповідь |
Вихователі інклюзивних груп , асистенти вихователів |
|
|
7. Організація літнього оздоровлення дітей |
|
Інформація |
Сестри медичні старші Кривенко Н.І., Іванина Ю.О. |
|
|
8. Затвердження плану роботи на літній період
|
|
Обговорення |
Вихователь-методист, педагоги |
|
|
9. Самоосвіта педагогів, захист сертифікатів
|
|
Сертифікати |
Вихователь-методист |
|