Сучасне дошкілля під крилами захисту
Введення в Україні воєнного стану позначається на всіх сферах людського життя.
Особливих змін зазнає освітня галузь, зокрема дошкільна. У стані війни діти дошкільного
віку належать до найвразливішої категорії населення. Перебуваючи в небезпеці,
в тривалому стресовому стані, дитина позбавлена нормальних умов для розвитку та освіти.
Через відчуття тривоги, напруги, страху, невизначеності ускладнюється процес
повноцінної соціалізації дитини.
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Зверніть увагу на рекомендації щодо роботи з дітьми дошкільного віку у воєнний час.
1. Співпрацювати з педагогічними працівниками ЗДО щодо організації освітнього процесу дітей дошкільного віку в дистанційному форматі в умовах війни.
2. Підтримувати зв’язок з вихователями щодо місця перебування та стану здоров’я дитини.
3. Відстежувати негативні наслідки пережитих психотравмуючих подій. Вони можуть проявлятися не одразу, тому дорослі, вихователі та батьки, мають постійно стежити за психоемоційним станом дітей, їхнім самопочуттям, виявляти хвилювання, тривоги. Необхідно звертати увагу на збудливість, тривожність, агресивність, заглиблення в себе. Також слід уважно стежити за здоров’ям дітей, зокрема сном, апетитом, настроєм, частотністю вередування, наріканнями на головний біль тощо. Такі показники загального стану здоров’я дітей переважно є об’єктивними показниками втоми, перевантаження, хвилювання, страхів та проявами наслідків психотравми.
4. Пам’ятати, що щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу з дитиною є запорукою її успішного подальшого майбутнього. Для дітей надзвичайно важливо відчувати повну емоційну присутність батьків. З цією
метою можна послуговуватися матеріалами, які розміщені на платформі розвитку дошкільнят НУМО, а також на сайті МОН «Сучасне дошкілля під крилами захисту». Допомагати дитині, якщо в неї щось не виходить, підтримувати її, бути терплячими. Пам’ятати, що педагоги завжди готові до співпраці з питань виховання, розвитку дитини і надання необхідної професійної допомоги, не зволікати й звертатися до них за порадами та рекомендаціями.
5. Дотримуватися режиму дня, звичних ритуалів, що допоможе дитині встановити зв’язок не лише з минулим, а взагалі з життям та
безпекою.
- Дитяча
- Корисні посилання на допомогу батькам
- Ми і сім’я
- Адміністрація
- Кадровий склад закладу
-
Наші групи
- Група раннього віку №1 "Сонечко"
- Група раннього віку №2 "Білочка"
- Група молодшого дошкільного віку №1 "Їжачок"
- Група молодшого дошкільного віку №2 "Капітошка"
- Група середнього дошкільного віку №1 "Ромашка"
- Група середнього дошкільного віку №2 "Казочка"
- Група середнього дошкільного віку №3 "Дзвіночок"
- Група старшого дошкільного віку №1 "Веселка"
- Група старшого дошкільного віку №2 "Русалочка"
- Група старшого дошкільного віку №3 "Гномики"
- Завдання ЗДО на навчальний рік
- Робота закладу
- Гурткова робота
- Охорона праці та безпека життєдіяльності
- Наші досягнення
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Булінг
- Сторінка вихователя-методиста
- Сторінка вчителя-логопеда
- Сторінка практичного психолога
- Сторінка сестер медичних старших
- Сторінка музичних керівників
- Сторінкка інструктора з фізкультури
- Сторінка асистента вихователя
- Сучасне дошкілля під крилами захисту
- Воєнний стан
- Відео